DOĞAKA Ev Sahipliğinde “Kentsel Pazarlama ve Şehirlerin Markalaşması Semineri”Hatay’da Düzenlendi.

03 Haziran 2016
Kentlerin markalaşması ve yaşayan şehirler projesi kapsamında kentsel pazarlamanın sağlanabilmesi, marka kent oluşumunun paylaşılabilmesi amacıyla, Ajansımız ev sahipliğinde, 03 Haziran 2016 Cuma günü Anemon Antakya Oteli Toplantı Salonu’nda Kentsel Pazarlama ve Şehirlerin Markalaşması Semineri düzenlendi.

Açılış konuşmalarını DOĞAKA Genel Sekreteri Sayın Onur YILDIZ ve Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı ve DOĞAKA Yönetim Kurulu Üyesi Sayın Doç.Dr. Lütfü SAVAŞ’ın yapmış olduğu söz konusu seminer, özel sektör ve kamu temsilcilerinin yoğun katılımı ile gerçekleştirildi.

Açılış programının ardından, Celsus Ajans Başkanı Yaşayan Şehirleri Projesi Direktörü Sayın Hüseyin Alper AKIN’ın “Yaşayan Şehirler Projesi” tanıtımı ile başlayan seminer kapsamında, AKVİL Vakfı Kurucular Kurulu Başkanı Sayın Metin GENÇ tarafından “Uluslararası Kentler ve Kültür Hazineleri Projesi” paylaşılmıştır. Bunun yanı sıra, Doğu Akdeniz Sanayici ve İş Adamları Dernekleri Federasyonu (DASİFED) ve HATBORU Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Mehmet KILIÇLAR tarafından “Kent Pazarlamasında Stratejik plan ve Toplumsal Mutabakatın Önemi” konulu sunum gerçekleştirilmiştir.

Programın üçüncü sunumu, Dicle Kalkınma Ajansı Genel Sekreteri Yüksek Mimar Sayın Yılmaz ALTINDAĞ tarafından “Yerel Yönetimlerden Bölgesel Kalkınmaya Yönelen Bir Başarı Hikâyesi” sunumu takdim edilmiştir. Akabinde, ÇEKÜL Vakfı Proje Koordinatörü Sayın Alp ARISOY tarafından “Kültürel Planlama Sürecinde Kent Kimliği ve Kimliksizleşme Sorunu” sunumu gerçekleştirilmiştir.

Programın ilerleyen sunumlarından bir diğeri ise yine Celsus Ajans Başkanı Yaşayan Şehirleri Projesi Direktörü Sayın Hüseyin Alper AKIN’ın “Kentsel Pazarlama ve Markalama Eğitimi “Siz de mi Marka Şehir Oluyorsunuz?” ve Kentsel Pazarlama Stratejik Yönetim Ağı “DOĞAKA Bölge Modellemesi” konulu sunumu olurken, bu sunumun ardından İzmir Kalkınma Ajansı (İZKA) Tanıtım ve Dış İlişkiler Birim Başkan Vekili Sayın Nazlı KAYI tarafından “Kentsel Markalamada İzmir Örneği: Kentsel Pazarlama Stratejik Planı” konulu sunum takdim edilmiştir.

Bunun yanı sıra, Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğretim Üyesi Sayın Prof.Dr.Mine SARAN tarafından “Kültürlerararası İletişim Eğitimi: Destinasyonların Altın Anahtarı “Kültür” konulu sunum takdim edilmiştir. Akabinde ise son sunum olarak, Celsus Ajans Yöneticisi Sayın Mehmet Necdet BÜYÜKBAY tarafından “Cazibe Merkezi Olma Yolunda Yaratıcı Destinasyonlar: Dünya festivalleri ve Hikayeleri” konulu sunum gerçekleştirilmiştir.

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

ÖNCEKİ HABER SONRAKİ HABER