Personel Alım İlanı

19 Şubat 2016
T.C. Doğu Akdeniz Kalkınma Ajansı [DOĞAKA], Hatay, Kahramanmaraş, Osmaniye illerinden oluşan TR63 bölgesinde faaliyet göstermekte olup Ajans merkezi Hatay ilidir. 5449 Sayılı Kalkınma Ajanslarının Kuruluşu, Koordinasyonu ve Görevleri Hakkında Kanun ve 25.07.2006 tarihli ve 26239 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği hükümleri uyarınca; Ajansımızda çalışmak isteyen, dinamik, analitik düşünebilen, takım çalışmasına yatkın, kendine güvenen, iletişime açık, pozitif düşünen, üretken, değişen çalışma koşullarına uyum sağlayabilen, seyahat engeli bulunmayan 1 (bir) İç Denetçi, 3 (üç) Uzman, 1 (bir) Destek Personel alımı yapılacaktır.

DOĞAKA’nın merkezi Hatay ilinde olup; Ajans faaliyet alanlarını Hatay, Kahramanmaraş ve Osmaniye illeri oluşturmaktadır. Sınavda başarılı olanlar, bu illerden Ajansın uygun göreceği herhangi birinde istihdam edilecektir.

Başvuru Tarihi : 10 – 21 Mart 2016

Başvuru Yeri : www.dogaka.gov.tr (online başvuru)

Sınav Tarihi : 28-29 Mart 2016

Sınav Yeri : T.C. Doğu Akdeniz Kalkınma Ajansı, Haraparası Mah. Yavuz Sultan Selim Cad. Tabakhane Sok. No:20 Antakya/HATAY


ADAY
LAR İÇİN ARANAN ŞARTLAR

1. GENEL ŞARTLAR

  • Türk vatandaşı olmak,
  • Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
  • Affa uğramış olsalar bile Devletin şahsiyetine karşı işlenen suçlarla, zimmet, ihtilas, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, inancı kötüye kullanma, dolanlı iflas gibi yüz kızartıcı veya şeref ve haysiyeti kırıcı suçtan veya istimal ve istihlak kaçakçılığı hariç kaçakçılık, resmî ihale ve alım satımlara fesat karıştırma, Devlet sırlarını açığa vurma suçlarından dolayı hükümlü bulunmamak,
  • Erkek adaylar için tercihen askerlik görevini yapmış, ertelettirmiş (en az 6 ay) veya muaf olduğunu belgelemek.
  • Yurt içi ve yurt dışı seyahat engeli bulunmamak.
2. İÇ DENETÇİ İÇİN SINAVA GİRİŞ ŞARTLARI

2.1. İç Denetçi İçin Zorunlu Şartlar

Alan

Alınması Planlanan Personel Sayısı

Mülakata Çağrılacak Aday Sayısı(En Çok)

İş Tecrübesi (en az)

İç Denetçi

 

1

 

4

 

10

 


2.2. İç Denetçi İçin Tercih Sebepleri

 

 

 

2.3. İç Denetçi İçin Başvuruda İstenecek Belgeler

 

 

3. UZMAN PERSONEL [3 KİŞİ] İÇİN SINAVA GİRİŞ ŞARTLARI

3.1. Sınava Kamu Personeli Seçme Sınavı [KPSS] puanı ile başvuracak adaylar için;

KPDS/YDS/ÜDS Denklik Tablosu

KPDS/YDS/ÜDS

 

TOEFL IBT

 

CPE

CAE

PTE Akademik

70

 

84

 

C

B

71

 

 

 

Alan

Kamu Personeli Seçme Sınavı [KPSS]

 

Alınacak Kişi Sayısı

 

Mülakata Çağrılacak Kişi Sayısı

Puan Türü

 

Taban Puanı

 

Hukuk, İşletme, İktisat, Maliye,

Kamu Yönetimi, Uluslararası İlişkiler, Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri, Sosyoloji,

İstatistik, Mimarlık/Mühendislik Dalları,

Matematik,

Şehir ve Bölge Planlama

 

1, 2, 3, 4, 5, 6, 8,7, 9, 11, 16,18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26,27, 28, 29, 30,31, 33, 35, 37, 45, 46, 47, 48, 49, 52, 75, 79, 98, 99, 100, 102, 103, 106, 107, 108, 110, 111, 112, 115, 116

 

80

 

3

 

12

 

3.2. Sınava Kamu Personeli Seçme Sınavı’na Girme Şartı Aranmaksızın İş Tecrübesi ile Başvuracak Adaylar İçin;

a)      Planlama, Programlama,

b)      Proje Üretimi, Tasarımı ve Yönetimi,

c)      Strateji Geliştirme, Strateji Yönetimi,

d)     İzleme ve Değerlendirme,

e)      Tanıtım, Danışmanlık,

f)       Şehircilik ve Çevre,

g)      Araştırma-Geliştirme,

h)      Bilgi ve İletişim Teknolojileri,

i)        Finansman,

j)        İnsan kaynakları yönetimi,

k)      Uluslararası Ticaret.

 

 

3.3. Uzman Personel İçin Tercih Nedenleri

Aşağıda sayılan alanların birinde veya bir kaçında bilgi ve/veya deneyim sahibi olmak ve bunu belgelemek tercih sebebi olacaktır;

 

3.4. Uzman Personel İçin Başvuruda İstenecek Belgeler:

 

İş Talep Formu (Online Doldurulacaktır),

4. DESTEK PERSONEL [1 KİŞİ] İÇİN SINAVA GİRİŞ ŞARTLARI

4.1. Ajansımızda iş tecrübesi ile istihdam edilecek “Finans, Bütçe ve Muhasebe Görevlisi” için aranılan özellikleri aşağıdaki gibidir:

 

a)      Bankacılık

b)      Bütçe uygulamaları,

c)      Finansman,

d)     Kamu muhasebesi,

e)      Kamu alımları

f)       Şartname ve sözleşme hazırlanması,

g)      Kamu ihaleleri

 

 

Uzmanlık/Görev Adı

Mezuniyet

Alınacak Kişi Sayısı

Mülakata Çağrılacak Kişi Sayısı

Finans, Bütçe ve Muhasebe Görevlisi

İktisat, İşletme, Siyasal

Bilgiler veya İktisadi ve İdari Bilimler Fakülteleri

1

4

 

Tercih Sebepleri;

4.2. Destek Personeli İçin Başvuruda İstenecek Belgeler

 

5. Başvuru:

Adaylar başvurularını 21 Mart 2016 saat 18:00’a kadar www.dogaka.gov.tr adresinden online olarak gerçekleştireceklerdir. Adayların, sınava katılabilmek için Ajansın internet sayfasındaki (www.dogaka.gov.tr) iş başvuru formunu eksiksiz doldurup, başvuruda istenen diğer belgeleri de formun ilgili kısımlarına ekleyerek son başvuru tarihi ve saati olan 21 Mart 2016 tarihi ve saat 18:00’e kadar başvuruyu online olarak tamamlamaları gerekmektedir. Belirtilen tarih ve saatten sonra yapılan başvurular dikkate alınmayacaktır.

Elden veya posta/kargo yolu ile başvurular kabul edilmeyecektir.

Sınava ilişkin detaylı bilgi, Ajansın internet sitesi olan www.dogaka.gov.tr adresinden temin edilebilir.

6. Sınava Giriş:

Ajans’a yapılan başvurular, Genel Sekreterlikçe dosya üzerinde değerlendirilmesinin akabinde yarışma sınavına katılabilecek adayların isimleri ile sınava ilişkin tarih ve yer bilgileri 24 Mart 2016 tarihine kadar Ajansın web sitesi olan www.dogaka.gov.tr internet sayfasında ilan edilecektir. Adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

KPSS ve dil yeterlilik belgesi puanları, iş deneyimi, ilanın ilgili bölümlerinde yer alan tercih nedenleri, 5449 Sayılı Kanunun ve ilgili personel yönetmeliğinin istihdam önceliğine ilişkin hükümleri dikkate alınarak yapılacak sıralama sonucunda toplam 20 (yirmi) aday sözlü sınava çağırılabilecektir. Yarışma sınavı daveti, Ajansın internet sitesinden yapılacağından, adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır. Ajans, bölümler itibariyle istihdam edilmesi planlanan uzman sayılarını gelen başvuru sayılarına ve niteliğine göre gerekli gördüğü durumlarda değiştirme hakkını saklı tutar.

 

7. Yarışma Sınavının Yapılış Şekli:

Yarışma sınavı “sözlü” olarak yapılacaktır. Sınav kurulu üyeleri, yarışma sınavında KPSS başarı durumu, adayın çalıştığı alandaki uzmanlık düzeyi, mesleki tecrübe ve bilgi birikimi, yabancı dil bilgisi ve bilinen yabancı dili kullanabilme düzeyi, adayın kavrayış, ifade ve temsil kabiliyeti, muhakeme gücü, görevlendirilecek pozisyona yatkınlık, davranış ve tepkilerinin mesleğe uygunluğu gibi niteliklere sahip olup olmadığını da göz önüne alarak her adaya ayrı ayrı not verecektir.

8. Sınav Yeri ve Tarihi:

Personel adayları için yarışma sınavı 28-29 Mart 2016 tarihleri arasında aşağıda belirtilen yerde yapılacaktır. Son başvuru tarihinin süresini uzatmaya, sınav tarihini ve yerini değiştirmeye Genel Sekreterlik yetkilidir.

Sınav Yeri:

Haraparası Mah. Yavuz Sultan Selim Cad. Tabakhane Sok. No:20 Antakya/HATAY

Yarışma sınavına girmeye hak kazanan adaylar 28-29 Mart 2016 tarihlerinde belirtilen adreste, nüfus cüzdanı, sürücü kimlik belgesi veya pasaport belgesi ile hazır bulunacaklardır.

9. Sınav Sonuçlarının Değerlendirilmesi ve İlanı:

Sınav kurulu üyelerinin verdikleri notların aritmetik ortalaması sınav sonucunu gösterir. Sınav başarı notu 100 (yüz) puan üzerinden en az 70 (yetmiş) puandır. Ancak, sınavda başarılı olanların sayısı ilan edilen boş pozisyon sayısından fazla ise, en yüksek puan alan adaydan başlamak üzere sıralama yapılarak, boş pozisyon sayısı kadar aday yarışma sınavını kazanmış kabul edilecektir. Yarışma sınavında 70 (yetmiş) üzerinde puan almış olmak, bu sıralamaya giremeyen adaylar için kazanılmış hak teşkil etmez.

Sınav kurulu, başarı sırasına göre sıralamaya tabi tutmak suretiyle başarılı adaylar arasından, boş pozisyon sayısı kadar yedek aday belirleme yetkisine sahiptir. Yedek liste oluşturulan durumlarda asil adaylardan göreve başlamayanların yerine, yedek adaylar sırasına göre istihdam edilir. Bunlar hakkında Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği’nin ilgili hükümleri uygulanır. Ajans, sınav sonunda ortalama başarı puanını düşük bulduğu takdirde boş pozisyon sayısından daha az sayıda personel alma, yeterli niteliğe sahip adayın bulunamadığı durumlarda da personel istihdam etmeme hakkına sahiptir.

Kazananlar Genel Sekreterlikçe, Ajansın web sitesi olan www.dogaka.gov.tr ile adresinden ilan edilir ve ayrıca sınav sonucu, göreve başlama çağrısı ile birlikte, kazanan adaylara yazılı olarak bildirilir. Sınavda başarılı olanlara sözleşme yapılmadan önce sınava başvuranların iş talep formlarında yer alan adli sicil beyanlarının doğruluğu, Ajans tarafından adlî sicil bilgilerini verebilecek mercilerden teyit edilecektir. Bu nedenle, başvuru sahipleri online başvuru formundaki adli sicil beyanı alanını gerçeğe uygun şekilde doldurmakla yükümlüdürler.

Başvuru ve işlemler sırasında gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu veya herhangi bir şekilde gerçeği sakladığı tespit edilen adayların sınavları geçersiz sayılacak ve bunlarla sözleşme yapılmayacaktır. Bu gibi durumları tespit edilen adaylarla sözleşme yapılmış olsa dahi, sözleşmeleri feshedilecektir. Bu kişiler hiçbir hak talep edemeyecekleri gibi, bunlar haklarında Cumhuriyet Savcılığı’na suç duyurusunda bulunulacaktır.

10. Personelin çalışma koşulları

Başarılı olan adaylar ile iş mevzuatı hükümlerine göre iki ayı deneme süresi olmak üzere, Genel Sekreterin önerisi üzerine Yönetim Kurulu kararı ile belirsiz süreli iş akdi yapılacaktır. İş akdinin imzalanması ve personel istihdamı konusunda nihai karar yetkisi Ajans Yönetim Kurulundadır.

Ajans personelinin çalışma saatleri hafta içi 08:00 – 18:00 arası olup; haftada 45 saattir. Ancak personel, kendisine verilen işi mesai saatlerine bağlı kalmaksızın tamamlamakla mükelleftir.

Personel, emeklilik ve sosyal güvenlik yönünden 5510 Sayılı Sosyal Sigortalar Kanununa tabidir.

11. Ayrıntılı Bilgi

Sınavla ilgili ayrıntılı bilgi, Ajans İnsan Kaynakları Görevlisi Evin EMİR veya Nimet ÇAM’dan bilgi alınabilir.

T.C. DOĞU AKDENİZ KALKINMA AJANSI

Haraparası Mahallesi Yavuz Sultan Selim Caddesi 1. Tabakhane Sokak No: 20, Antakya/Hatay

Tel:                  0 326 225 14 15

Faks :              0 326 225 14 52

E-posta :         evin.emir@dogaka.gov.tr nimet.cam@dogaka.gov.tr

Kamuoyuna ilanen duyurulur.


ÖNCEKİ DUYURU SONRAKİ DUYURU