Ayakkabıcılık sektörü firmalarımızın daha iyi yönetilebilmesi amacıyla; temel bilgisayar kullanımı, temel muhasebe yönetimi, kurumsallaşma/ markalaşma, satış ve pazarlama konularında aile şirketlerimizin bilgi ve tecrübelerin artırılması amacıyla, 11-15 Nisan 2016 tarihlerinde 09.00-17.00 saatleri arasında, DOĞAKA Genel Sekreterliği Seminer Salonu'nda "DOĞAKA Kurumsallaşma ve Marka Yönetimi Sertifikalı Eğitim Programı" düzenlenecektir.
Bunun yanı sıra, Hatay ili Mobilyacılık Sektöründe ihracat kapasitesi olan KOBİ'lerimize yönelik; dış ticarette ödeme/teslim şekilleri ve kambiyo mevzuatı, genel gümrük mevzuatı ve uygulamalı gümrük işlemleri, lojistik yönetimi, ihracatta müşteri bulma yolları, e-ticaret, ihracatta devlet destekleri, dış ticaret yaparken dikkat edilmesi gereken en önemli hususların anlatılacağı"Dış Ticaret ve Uluslararası Pazarlama Sertifikalı Eğitim Programı" ise 02-06 Mayıs 2016 tarihlerinde 09.00- 17.00 saatleri arasında, DOĞAKA Genel Sekreterliği Seminer Salonu'nda düzenlenecektir.
Söz konusu eğitim planlamaları ücretsiz olup “Kurumsallaşma ve Marka Yönetimi Eğitimi” planlamasına yönelik eğitim programı ekteki gibidir.
Dış Ticaret ve Uluslararası Pazarlama Eğitimi’nin programı da en kısa süre içerisinde ilan edilecek olup, katılımcılarımıza eğitimlerin sonunda “Kurumsal Eğitim Katılım Sertifikası” takdim edilecektir.
Ayrıntılı bilgi almak ve eğitimlere kayıt yaptırmak için 0326 225 14 15/ 115 numaralı telefon ile görüşmeniz önemle rica olunur.
Kamuoyuna saygıyla duyurulur.